Autor Wątek: Zioła/mieszanki - kilka prósb  (Przeczytany 4720 razy)

Offline Spioch

• Nowy
  • *
Zioła/mieszanki - kilka prósb
« dnia: Czerwca 12, 2010, 16:57:18 »
Witam,
Jestem bardzo zielony jeżeli chodzi o zioła i nie idzie mi ułożenie sensownej mieszanki.
Potrzebuje kilku mieszanek

1. Czegoś co bedzie działało regenerująco na układ pokarmowy z naciskiem na prace wątroby i trzustki (porawa trawienia)

2. Czegoś pobudzającego układ nerwowy - na apatie

3. Czegoś na zmęczenie  i poprawe myślenie (oprócz Yerby ;p)

4. Czegos na anemie

Dzięki z góry,
Pozdrawiam ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2010, 17:48:04 wysłana przez Spioch »

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Global Moderator
  • Dużo Pisze
Odp: Zioła/mieszanki - kilka prósb
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 13, 2010, 21:05:33 »
Witam :-)
Czy ta kombinacja jest u jednej osoby, czy u róznych?

Polecam/y kupowanie ziół sypanych (nie torebkowych) lub zbieranie ich samodzielne - obecnie gdzie się nie obejrzeć, to jakieś lekarstwo na coś wystaje i czasu brakuje, aby zebrać na istniejące potrzeby i na wszelki wypadek :-)
Jakie proporcje? Szczerze? Jakiekolwiek - warto pozwolić pracować intuicji, często zmieniać składniki i proporcje...

Czy z tym trawieniem to coś poważnego, czy po prostu jakiaś niestrawność?