Ok, ale jeżeli te moje objawy nieurologiczne, mogą być od strony pasożyta to oznaczałoby, że jest on w mózgu, czy nadal w kale ? pytam, bo na to wszystko jestem jeszcze zielony w kwestiach medycznych.
Co do chorób to ostatnio na nic nie choruje, jedynie co to właśnie te wszystkie objawy plus jeszcze kilka. A zaczęło się to dokładnie w maju 2008 roku.Generalnie już od początku 2008 roku (24 lata) miałem częste infekcje górnych dróg oddechowych, pamiętam styczeń-infekcja, marzec infekcja, maj to samo no i w czerwcu kolejna z tym, że ta w czerwcu rozpoczęła u mnie szereg innych objawów, ale o tym za chwile. To co czułem dodatkowo już praktycznie od marca 2008 to zmęczenie podczas dnia, tz. musiałem na przykład w ciągu dnia jakoś w jego połowie położyć się na chociaż 30 minut, po czym siły, że tak powiem wracały. Co prawda nie byłem już taki pełny wigoru jak wcześniej, za nim dopadło mnie to chroniczne lekkie zmęczenie, ale troszkę po lekkim odpoczynku siły wracały.
Nadszedł czerwiec i ta własnie ostatnia infekcja a z nią cały mój świat runoł

Wieczorem poczułem osłabienie, takie jakie zawsze czułem przed zachorowaniem, lekka gorączka 37,5 C słabsze mięśnie, ogólne rozbicie coś jak przy grypie lub bardziej przy przeziębieniu, wypiłem jakieś specyfiki na przeziębienie coldrex podajże i położyłem sie spać. Kolejny dzień będzie początkiem zniszczenia mojego młodego życia, mojej młodości

(
A więc po przebudzeniu się miałem całe, ale dosłownie całe oczy zaklejone zastygniętą ropną wydzieliną, do tego stopnia, że nie mogłem ich otworzyć za nim nie oderwałem tych strupów. Ropny kaszel, osłabienie, lekka gorączka. Wizyta (kolejna) ,u lekarza rodzinnego, przepisany antybiotyk i do domu. W nocy obudziłem się cały zlany potem z cięzkim oddechem i na drugi dzień doszły inne bardzo dziwne objawy, mianowicie:
- temperatura 37,2 w ciągu dnia cały czas podwyższona, wiem ze jest pdwyższona bo zawsze mialem 36,5