Autor Wątek: Proste ćwiczenie na problemy z krzyżem  (Przeczytany 624 razy)

Offline 44

  • Średnio Pisze
  • ***
  • Wiadomości: 100
Proste ćwiczenie na problemy z krzyżem
« dnia: Sierpień 05, 2021, 15:59:26 »
Odkryłem b. proste ćwiczenie na problemy z odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa tzw. krzyżem.
Dziękuję CI ukochany JEHSZUA ha MASZIJACH (JEZUSIE CHRYSTUSIE). Ćwiczenie to pewnie jest już znane, tylko dlaczego prawie nikt o nim nie wie? Jeżeli ktoś ma poważniejsze problemy z lędźwiami, to powinien to ćwiczenie wykonywać  pod nadzorem lekarza lub fizjoterapeuty.

Ćwiczenie jest banalnie proste. Kładziemy się na brzuchu płasko, bez poduszki, zginamy nogi w kolanach i próbujemy przyciągnąć pięty do pośladków. Ćwiczenie wykonujemy przez pewien okres, aż piętami prawie dotkniemy pośladków. Nie starać się od razu dociągać stopy do pośladków. Powoli, systematycznie, aby się nie uszkodzić.

Ćwiczenie to może wyleczyć dolegliwości powiązane z niesprawnym dolnym odcinkiem kręgosłupa np. cierpnięcie nogi i ból nogi.

Offline Pragmatyk

  • Więcej Pisze
  • ****
  • Wiadomości: 422
    • Plantacja Choinek Rezerwat Bobra
Odp: Proste ćwiczenie na problemy z krzyżem
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 28, 2021, 00:23:33 »
Na problemy z odcinkiem lędźwiowym stosuję co rano "kołyskę" na brzuchu: 20 bujnięć raz nogi raz głowa w górę i jest całkiem nieźle. Nie potrzeba mi nadzoru personelu medycznego, a wzmacnia zasiedziałe mięśnie, trzymające kręgosłup w ryzach, doskonale.