Autor Wątek: Pocenie sie po Sylimarolu  (Przeczytany 440 razy)

Offline vichy

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
Pocenie sie po Sylimarolu
« dnia: Grudzień 01, 2019, 00:15:32 »
Witajcie!
Temat ziołolecznictwa nie jest mi obcy, od pewnego czasu zażywam regularnie sylimarol. Chcę pomóc wątrobie, zażywam dziennie 2x70 mg. Zauważyłem, iż od pewnego czasu podczas jego zażywania, rano budzę się spocony. Stąd moje pytanie, czy to normalna reakcja, organizm się oczyszcza, czy też jest to niepokojące zjawisko? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Offline vichy

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Pocenie sie po Sylimarolu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2019, 18:52:46 »
Ktoś się wypowie?!

Offline kuneg

  • Mów mi Małgorzato :)
  • Dużo Pisze
  • *****
  • Wiadomości: 1167
Odp: Pocenie sie po Sylimarolu
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2019, 19:11:46 »
Pewnie jakby ktoś miał jakiś pomysł, to by się odezwał.

Nie mam zielonego pojęcia, co jest grane, ale może podaj więcej informacji, np.:
- kiedy były robione badania wątroby, jakie i z jakimi wynikami?
- od kiedy bierzesz sylimarol, a od kiedy jest to pocenie?
- czy coś jeszcze zmieniłeś w tym czasie w swoim trybie życia, jedzenia, i.t.d.?
- czy jeszcze bierzesz jakieś suplementy i od kiedy?
- jak z Twoim ciśnieniem i pracą serca?
- jak z poziomem elektrolitów?
- jak tarczyca?

No nie wiem, co jeszcze... Może złapiesz jakiś trop po tego typu analizie, albo komuś przyjdzie coś do głowy.
Nigdy wcześniej wiedza nie była tak łatwo dostępna i tylko od nas zależy, czy z niej skorzystamy.