Autor Wątek: Skutek uboczny czystka?  (Przeczytany 3725 razy)

Offline HannaHelena

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
Skutek uboczny czystka?
« dnia: Luty 27, 2016, 22:38:34 »
Szanowni Państwo,
jestem tu zupełnie nowa i przepraszam jeśli wybrałam złą kategorię dla mojego zapytania. Internet nie daje mi odpowiedzi, więc postanowiłam napisać na forum.
Około 3 tygodnie temu zaczęłam brać czystek w tabletkach. Mniej więcej od tego samego momentu zauważyłam, że zaczęłam się intensywniej pocić. Nie wiem czy powinnam łączyć te fakty. Nie chcę przerywać brania czystka, bo wszędzie piszą, że tu kluczem jest systematyczność. Czy zwiększone pocenie może wynikać z oczyszczających właściwości czystka (rzekomo usuwa toksyny z organizmu - może poprzez pot)?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.

Offline Ingwer

  • Dużo Pisze
  • *****
  • Wiadomości: 918
Odp: Skutek uboczny czystka?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 01, 2016, 21:11:34 »

Sadze, ze tak.
Herbatke z czystka (Cistus Incanus) pije bardzo chetnie - codziennie.
Nie ma ograniczenia w jej piciu.
Jestem zwolenniczka picia herbatki - nie tabletek.
W suszonych ziolach widze co pije, przy tabletce mialabym wrazenie,
ze polykam sprasowane "smieciuszki" pozostale przy suszeniu czystka.
Dla uzupelnienia wiadomosci o czystku polecam zapoznac sie ze strona :
http://www.akademiawitalnosci.pl/10-powodow-dla-ktorych-warto-pic-herbatke-z-czystka/
Odpowiedz na zadane przez Ciebie pytanie odnajdziesz w punkcie 10.
Pozdrawiam :)