Autor Wątek: Andrzej Janus  (Przeczytany 10856 razy)

Offline Sparrow

• Średnio Pisze
Andrzej Janus
« dnia: Listopad 20, 2015, 16:17:39 »
Witam
Interesuje mnie wasza opinia o nim. Przeczytałem parę artykułów na jego stroniehttp://www.janus.net.pl/index.htm
Głównie o Candidzie. Jestemciekawy waszych opini
Głównie jeśli chodzi o RZS.
Pozdrawiam

Offline Renia

• Ekspert forum
  • Dużo Pisze
Odp: Andrzej Janus
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2015, 21:20:44 »
Poczytałam troszkę. Nie bardzo mam czas. Może jutro... Ciekawa jestem w jaki sposób p. dr leczy. Ziołolecznictwo? Jakieś tam zioła podał, ale na prawdziwą fitoterapię mi to nie wygląda. Candidę opisał bardzo ciekawie, szczególnie objawy. Co do ziół na candidę, mnie nie przekonuje.
,,Nie ten przyjaciel, kto współczuje, a ten kto pomaga." Thomas Fuller

Offline Sparrow

• Średnio Pisze
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 20, 2015, 21:35:00 »
Ciężko powiedzieć mi coś o ziołach bo o bujczych jestem zielony. On podał parę dosłownie. Ale znalazłem jego przepisy kulinarne. No i chyba w książce więcej jest napisane.

http://www.gramzdrowia.pl/dr-andrzej-janus/artykuly/grzybice-candida-przepisy-kulinarne.html
Pozdrawiam

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Dużo Pisze
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 21, 2015, 17:52:44 »
Nie lubię ludzi, którzy głoszą antymleczną ideologię zaczynającą się od tego, że żaden ssak nie pije mleka po odstawieniu od matki. Każdy, kto pomyśli o kotach lub psach wie, że to niekoniecznie jest prawdą.
Poza tym w jego artykule o mleku jest kilka błędów merytorycznych, na przykład, że mleko kobiece od krowiego różni się ilością białka, ale nic o laktozie.

Z zupełnie innej strony, jak anty-mleczarz może leczyć candidę? Mam słabą wyobraźnię

Jego bibliografia wskazuje na zauroczenie Tombakiem i mało jest literatury zielarskiej, więcej jest tej rzeczywiście alternatywnej..

Po prostu, jak wszystko, jego teksty też trzeba analizować pod kątem zdrowego rozsądku.
Pozdrowienia :-)

Offline Basia

• Płytki nurek