General Category > Fitoterapia immunologiczna.

Alergia

(1/4) > >>

Katerina:
Witam,
Podejrzewam, że ten temat był już poruszany ale nic nie znalazlam. Mój syn jest alergikiem. Wkrotce po urodzeniu pojawiła się alergia na mleko krowie i jego wszystkie przetwory, potem na jajka. Z czasem wyrósł z tego a pojawiły się alergie oddechowe. Jest uczulony na pylki drzew i traw. Od czterech sezonów jest odczulany szczepionką podskórną- bezskutecznie. Podobno takie odczualanie trwa 3 do 5 sezonów. Teraz jest 17-latkiem a leki zażywa codziennie od około 9 lat. Jeśli ich nie zażywa np. przed testami trzeba leki odstawić siedem dni wcześniej to zakichuje się niemalże na śmierć. Najgorsze jest to, że mimo leków i tak zakichuje się na przełomie września i października tak od trzech lat. Czy można terapią ziołową wyleczyć alergię? Pomóżcie jeśli możecie. Dodam, że jestem zielona jeśli chodzi o ziołolecznictwo ☺

ArturZ:
Ja w czerwcu dostaję na coś uczulenia, trwa około 3  tygodnie. Pomaga mi wyciąg z pachnotki (Alerin) plus do tego olej z czarnuszki. W tym roku zamierzam taki zestaw brać od początku czerwca, jeszcze przed pojawieniem się objawów i poobserwuję, czy wystąpią. Jak zaczynam brać ten zestaw po wystąpieniu objawów, to skraca czas alergii i łagodzi objawy.

Mama:
Zestawem, który podał Artur Z wyleczyłam mojego syna (alergia na roztocza i trawy), więc potwierdzam: pachnotka (allerin lub allergocaps dawkowanie jak na opakowaniu lub zwiększyć) + napary z krwawnika, ale porzadnego, który pachnie i ma kwiatki w suszu - tego nie da się przedawkować i olej z czarnuszki, ale taki porządny zimnotłoczony świeży - monikab moze tutaj pomóc. W małej butelce i nie wietrzyć bo to olejki leczą a przy każdym otwarciu ulatuja, dlatego jest kapsułkowany(też ze względu na smak)

I radzę jednak przeszukać jeszcze raz forum bo wiele cennych informacji już tutaj jest, alergie zostały przerobione dokładnie, Basia pewnie dla porządu połączy wątki.

Katerina: