Autor Wątek: Dna - niecenzuralnie, ale moze sie przyda  (Przeczytany 1357 razy)

Offline werbena

• Dużo Pisze
Dna - niecenzuralnie, ale moze sie przyda
« dnia: Czerwiec 05, 2019, 12:04:42 »

polecam komentarz pod filmikiem:)

https://www.youtube.com/watch?v=4fhezw-8_pM

"Jan Kowalski
2 lata temu
Jestem lekarzem ortopedą. Chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami.