Autor Wątek: Jak zwalczyć przykry zapach z ust? Proszę o pomoc.  (Przeczytany 24493 razy)

Offline ipozytywka

• Nowy
  • *
Jak zwalczyć przykry zapach z ust? Proszę o pomoc.
« dnia: Listopada 13, 2013, 23:52:43 »
chciałam prosić o rady, bo sama nie wiem jak mam z tym walczyć, a jest to bardzo przykry i męczący problem, sprawia, że nie zbliżam się do ludzi, bo... wstydzę się swojego oddechu ;/
Otóż podejrzewam, że mam kamienie migdałkowe. W dzieciństwie dużo chorowałam, co sprawiło, że migdałki się podziurawiły. W tych kraterach zbiera się resztka jedzenia itd, co powoduje nieprzyjemny zapach z ust....czuję, jak coś mi "siedzi" na tych migdałkach i drażni. Czasami odpadnie, ale rzadko. Nie jestem w stanie tego zobaczyć, no ale wyraźnie czuję. Nie wiem jak mam z tym walczyć. Próbowałam wyciskać, ale zwyczajnie nie mogę, bo tego nie widzę, problem ciągle pozostaje.
Proszę o rady, jest to dla mnie bardzo męczące. Wolałabym uporać się z tym sama, bo studiuję i nie mam możliwości pójść do lekarza.
Pozdrawiam!

Offline zulu

• Dużo Pisze
Odp: Jak zwalczyć przykry zapach z ust? Proszę o pomoc.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 14, 2013, 07:15:34 »
Osobiście nie mam z tym problemem do czynienia.
Można by na początek wypróbować jakieś płukanki dezynfekujące oparte na ziółkach.
Sporo jednak pisał o tym problemie nasz Gospodarz:

http://rozanski.li/?s=przykry+zapach+z+ust&submit.x=0&submit.y=0

Może tam znajdziesz jakieś wskazówki ?

veritas est adaequatio intellectus et rei

Offline halina1

• Dużo Pisze
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 14, 2013, 08:23:01 »
Doskonały na to jest napar ze złotego wąsa. Do popijania i czyszczenia zębów.
Likwiduje również woń u czworonogów.

Offline ipozytywka

• Nowy
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 14, 2013, 10:09:13 »
Niestety nic nie znalazłam :-(
Mam nadzieję, że znajdzie się tu ktoś, kto pokonał tę dolegliwość i zechce mi pomóc...

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Global Moderator
  • Dużo Pisze