Autor Wątek: Zioła na oczyszczanie organizmu z pasozytów takich jak grzyby?  (Przeczytany 6761 razy)

Offline komendakrzepice

• Nowy
  • *
Witam.Jestem początkujący i chciałbym się zająć leczeniem ziółkami konkretnie chodzi o choroby takie niedoczynność tarczycy,zachwiana równowaga, choroby psychiiczne i usuwanie grzyba z organizmu i choruję na refluks żołądkowo-przełykowy jakie są potrzebne zioła i jak je sporządzić .Proszę o pomoc

Offline Vereinigten

• Dużo Pisze
Odp: Zioła na oczyszczanie organizmu z pasozytów takich jak grzyby?
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 14, 2013, 01:55:29 »
Kogo leczyć? Siebie czy innych? Ich waga? To wbrew pozorom ważne przy dawkowaniu.
Blog o roślinach leczniczych i ich wykorzystaniu. http://www.manualzielarski.pl/

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Global Moderator
  • Dużo Pisze
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 14, 2013, 11:10:20 »
Jeśli to wszystko jest u jednej osoby, to ta osoba ma rzeczywiście problem. Jeżeli to jest u różnych osób, to nadal byłoby fajnie więcej się o tych osobach dowiedzieć i ich problemach.

Rozumiem, że te osoby mają swoje problemy zdiagnozowane medycznie.

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że na przykład refluks jest związany z problemami neurologicznymi i psychicznymi, bo jak jest złe trawienie, to witaminy się nie wchłaniają, a brak witamin może powodować problemy z tkanką nerwową - i tak dalej.

Nie da się leczyć pojedynczych chorób.

Pozdrowienia :-)

Offline komendakrzepice

• Nowy
  • *
Leczenie ziołami na różne dolegliwości
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 14, 2013, 23:31:22 »
Witam.Jestem nowym użytkownikiem tego forum bo wczoraj się zarejestrowałem i ciekawi mnie leczenie dolegliwości ziołami a mam takie choroby jak autyzm,refluks żołądkowo-przełykowy,depresję, lęki,niedoczynność tarczycy, osłabienie wiosenne znużenie i chciałbym usunąć grzyby z organizmu bo mam w miejscach intymnych i usunąć z toksyn ii jakie będą mi potrzebne zioła i jak sporządzić.

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Global Moderator
  • Dużo Pisze