Autor Wątek: sterydy  (Przeczytany 16869 razy)

Offline monika b.

• Więcej Pisze
sterydy
« dnia: Maja 04, 2013, 10:00:22 »
Jestem bliska załamania i sięgnięcia po sterydy. Już prawie nie mówię, nie mogę jeść... Nie powiem, że próbowałam wszystkiego, ale lukrecja, rdestowiec, niecierpek póki co nie pomogły. Coraz trudniej żyć mi z tą dolegliwością.
Poradźcie, co stosować ewentualnie, żeby te sterydy nie zrujnowały mojego organizmu.
Pozdrawiam

Offline ewula K

• Dużo Pisze
Odp: sterydy
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 04, 2013, 23:14:21 »
Moniko, rozumiem że sytuacja jest bardzo trudna.
Mimo, że jestem "początkująca" w tematach zielarskich, odważę się napisać co ja bym robiła.
Biorę pod uwagę dwie rośliny:
1. vilcacorę, ponieważ działa immunostymulująco, p/zapalnie i p/ bólowo.
Nie kupowałabym tej rosliny od niewiemkogo za niewiemjaką cenę. Kupiłabym apteczną, bo są to produkty standaryzowane.
Do uzytku wewn. kupiłabym np. to:
http://www.doz.pl/apteka/p55244-Vilcacora_ekstrat_plynny_standaryzowany_60_ml
ponieważ podany link jest do produktu na alkoholu, do płukania ust kupiłabym to:
http://www.doz.pl/apteka/p8028-Vilcacora_kapsulki_60_szt  można wysypać z kapsułki, zagotowac, przecedzic i płukać usta.
Podaję art. na temat vilcacory:
http://rozanski.li/?p=2021
http://www.czytelniamedyczna.pl/2607,uncaria-tomentosa-willd-dc-vilcacora-chemizm-i-wlasciwosci-biologiczne.html
http://www.czytelniamedyczna.pl/2530,uncaria-tomentosa-i-uncaria-guianensis-sklad-i-wlasciwosci-lecznicze.html
Druga rzecz to lapacho:
działa:

Działanie fitofarmakologiczne: ściągające, przeciwzapalne, przeciwkrwotoczne, fungistatyczne, przeciwbakteryjne, wirusostatyczne, przeciwnowotworowe, wzmagające gojenie się ran. Podnosi liczbę erytrocytów, limfocytów i leukocytów we krwi. Działa immunostymulująco. Obniża poziom glukozy we krwi.". To cytat z art. Dr Różańskiego:
Płukanki działałyby dodatkowo przeciwko  nadkażeniom grzybami.
http://rozanski.li/?p=2348