Autor Wątek: proszę o radę  (Przeczytany 11456 razy)

Offline jolkowska

• Mało Pisze
  • **
proszę o radę
« dnia: Stycznia 20, 2013, 22:30:57 »
Mam prośbę.
Mój 16 -latek od kilku dobrych tygodni ma na wardze od środka narośl ,krostę która okresowo wypełnia się materią pęka ,opróżnia z krwią ,kilka dni spokój i znowu się napełnia. Czym smarować czy płukać ?
Jestem laikiem zielarskim także ,nie posiadam jeszcze własnych nalewek czy mikstur/na razie/ ,proszę więc o radę ze środków dostępnych na rynku.

Offline freshbynature

• Dużo Pisze
  • zioła i sport
Odp: proszę o radę
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 21, 2013, 10:53:44 »
Witaj

Może jakas fotografia ułatwi okreslenie co konkretnie dolega?  Czy zmiana swędzi , piecze ? Jaki kolor ma ciecz? czy chłopak był ostatnio chory?

Pozdrawiam - Fresh
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2013, 11:09:33 wysłana przez freshbynature »
Piękno, które ma się w sobie, nie przemija nigdy, jest  w umyśle,...ale widzą je tylko ci, kórzy umysłem sie posługują... leżysz wstań wstałes-idź idziesz-biegnij biegniesz- leć lecisz?

Offline kaminskainen

• Dużo Pisze
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 21, 2013, 11:08:20 »
Doraźnie, na początek, proponuję kupić azulan i robić roztwór do płukania. To bardzo wszechstronny, skuteczny lek w takich sprawach. Jest to stabilizowana alkoholatura (intrakt) z koszyczków poczciwego rumianku ;)
Różnice, głupcze!

Offline jolkowska

• Mało Pisze
  • **
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 21, 2013, 11:31:34 »
witam
Azulan w domu jest ,traktujemy nim trądzik spróbujemy i to .
Zmiana nie swędzi ,miejsce jest zgrubiałe ,prawdopodobnie on to przegryza i wycieka ciecz podbarwiona krwią ,po kilku dniach znowu się zbiera i sytuacja się powtarza.Syn trenuje pływanie i podejrzewam że może to moczenie się w basenie być przyczyną problemu.Foto mogę zrobić ,tylko czy będę umiała je tu umieścić ?

Offline freshbynature

• Dużo Pisze
  • zioła i sport
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 21, 2013, 12:03:19 »
witam