Autor Wątek: Jak się zmusić aby iść na siłownię  (Przeczytany 795 razy)

Offline Amiga

• Nowy
  • *
Jak się zmusić aby iść na siłownię
« dnia: Września 20, 2022, 07:24:18 »
Wasze początki na siłowni? Co poradzicie osobie która nigdy nie była na siłowni i w końcu chciałaby zacząć? Potrzebuje porad dotyczących dosłownie wszystkiego, jestem w tym zielona i naprawdę nawet każda pierdoła będzie dla mnie ma wagę złota.
Moi bliscy znajomi nie chodzą na siłownie, wiec nie mam za bardzo kogo się doradzić. Gdy chciałam sie dowiedzieć od kogoś kto już uczęszcza tam już długi czas to nie dostawałam żadnych rad dla początkujących tylko gadali mi o jakiś suplementach, odzywkach xd a dla radą by była informacja czy mam zabrać jakiś ręcznik itp.
Od 3-4 lat zbieram się żeby zacząć na nią chodzić, ale zawsze coś nie pasowało. Mieszkam na wypizdowie i większe siłownie były 40/50km ode mnie. Nie były mi wcale po drodze. I miałbym problem pogodzenie dojeżdżania tam z pracą. Teraz w końcu w pobliskim miasteczku otworzyli mała siłownie. Chciałbym zacząć tam chodzić ale ciagle w głowie mam taki hamulec że będę tam oceniana, że mam np. Nie taki strój, nie takie Buty, robie coś źle. Chciałbym To przemoc ale wiedzieć od A-Z co początkująca osoba powinna widzieć przed pójściem na siłownie.

Czy warto jest zakupić ręcznik na siłownie od spamera Co przygotować?
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2022, 11:26:57 wysłana przez Basia »

Offline Basia

• Płytki nurek
  • Global Moderator
  • Dużo Pisze
Odp: Jak się zmusić aby iść na siłownię
« Odpowiedź #1 dnia: Września 20, 2022, 11:17:57 »
Nie zmuszaj się, jeśli nie masz przyjemności.
Nie zmuszaj się, jeśli się zastanawiasz, jak będziesz wyglądać i jak będziesz wykonywać ćwiczenia.

Odpuść sobie i idź do lasu na grzyby ;-)

Pozdrowienia :-)

Offline leo

• Dużo Pisze
« Odpowiedź #2 dnia: Września 20, 2022, 17:19:54 »